Istaknuto O zdravlju

Zašto je trčanje bolje od teretane?

ožu. 25, 2016 Tihomir

Zašto je trčanje bolje od teretane?

2014-02-03 (1)     2014-02-03

Ovdje dajemo 5 razloga zašto je trčanje “bolje” i zašto je važno da uz trčanje radite i vježbe snage kako biste bili aktivni, vitki i u dobroj formi.

Trčanje je opuštanje za mozak
I gym i trčanje učinit će vas otpornijim na stres, ali trčanje u prirodi, na otvorenom zraku, posebno u parku, šumi ili pokraj vode, imat će blagotvoran učininak na mozak. Zagarantiran duhovni odmor u usporedbi sa zatvorenim prostorom i istovjetnim prizorom u teretani.

Trčanje je uvijek dostupno
Mnogi, da bi stigli do teretane, moraju koristiti automobil ili gradski prijevoz. To zahtijeva probijanje kroz gužvu, dodatno vrijeme, kao i zagađivanje životne okoline. Također, čak i da ne idete prijevozom do teretane, povratak iz gyma zna biti zamoran. Na trčanje krenite iz vašeg ulaza, a trening završite na 5 minuta od stana. Prošetajte do kuće i prije tuširanja napravite istezanje.

Trčanje sagorijeva više kalorija
Za mršavljenje najbolja varijanta je kombinacija trčanja i teretane. Ako već birate samo jedno, onda izaberite trčanje budući da troši više kalorija nego odlazak u teretanu. U stankama trčanja ipak radite vježbe snage, poput sklekova i trbušnjaka.

Zašto je trčanje bolje od teretane?
Trčanje je kardio trening
Trčanje poboljšava vašu aerobnu kondiciju jačajući vaše srce. Također, povećava se VO2 max i efikasnost korištenja kisika, a sve to rezultira i snižavanjem pulsa u mirovanju, kao i rješavanju problema s krvnim tlakom, smanjivanju mogućnosti od šloga, infarkta…

Trčanje zbog trka i društva
Trčanje vam daje priliku da upoznajete nove ljude na treninzima i trkama. Zbog trčanja ćete putovati na trke u zemlji ili inozemstvu. Povezivat ćete se s različitim ljudima i stvarat ćete dublje veze sa njima. Također, u trčanju se lako postavljaju novi ciljevi, te je i sam trening često interesantniji nego teretana, a rezultat jasno mjerljiv.

Trčanje ne radi…
Trčanje nije dovoljno jer trčanje će vas učiniti slabim u gornjem dijelu ako ne posvetite pažnju i treningu snage. Uz trčanje ćete najlakše smršavjeti, ali ako prestanete s trčanjem, masne naslage će se brže vratiti, jer ne postoje mišići koji bi trošili dodatnu energiju. Te mišiće ćete dobiti treningom snage.

Extra kombinacija: Kardio + Gym
Na kraju, da naglasimo, da tereatana također sagorijeva masti, ali i stvara čiste mišiće, tako da vam dugoročno pomaže da ostanete vitki i snažni. Teretana je neizostavni trening kod svih sportista, a trening snage smanjuje mogućnost da se povrijedite kod trčanja, da trčite jače i snažnije. Također, izgledat ćete mnogo bolje nego kada biste samo trčali.
Zato, naš prijedlog je: minimum 3 puta tjedno trčanje + 2 puta teretana, a u slobodno vrijeme plivajte, vozite bajs i vježbajte, radite…
Izvor:trčanje